Nowy spot konta oszczędnościowego banku Millennium

Podczas telewizyjnych bloków reklamowych można teraz obejrzeć nowe spoty promujące konto oszczędnościowe, które proponuje swoim klientom Bank Millennium. W piątek 21 października 2016 roku ruszyła bowiem emisja nowej reklamy telewizyjnej, w której Bank Millennium promuje swój nowy produkt, w ramach można zyskać aż 2,7% w skali roku, a wszystko to dzięki optymalnym warunkom i wysokiemu oprocentowaniu. Za nowy spot odpowiada agencja Change Integrated, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.

Najnowsza reklama Banku Millenium ma być emitowana na wszystkich stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych telewizji oraz na internetowym serwisie YouTube.com. Jej motywem przewodnim ma być dojrzewanie. Traktuje ona bowiem o legendzie głoszącej, że pewien francuski pasterz z miejscowości Roquefort zostawił przypadkiem w jaskini nieopodal pastwiska paczuszkę ze śniadaniem. Kilka tygodni później ser tam znajdujący się zmienił swój wygląd, lecz jego dojrzały smak okazał się kulinarnym odkryciem. Tak powstał ceniony gatunek sera. Podobnie jest z oszczędzaniem w Banku Millennium. Pewne rzeczy same dojrzewają, jeśli damy im czas i dobre warunki. Po założeniu Konta Oszczędnościowego można cieszyć się oszczędzaniem, otrzymując oprocentowanie w wysokości 2,7% w skali roku, obowiązujące przez trzy miesiące.


ranking lokat

Dodaj swoją opinię