Nowa kampania reklamowa Nest Banku

29 października na rynku usług finansowych oficjalnie pojawił się Nest Bank, który zastąpił Bank Smart i BIZ Bank. Na początku listopada ruszyła kampania telewizyjna nowej marki. W spocie reklamowym główną rolę odgrywa pan Ignacy, który komentując rzeczywistość, odnosi się do ponadczasowych zasad i wartości. Bohater to przede wszystkim ojciec i dziadek, który daje oparcie i pomoc rodzinie, pomaga w wychowaniu wnuczków i jest dla nich wzorem moralnym.

Spoty telewizyjne Nest Banku mają na celu przypomnieć, że szacunek do pieniądza to podstawa. Podkreślają też, jak wielką wartością jest wzajemne zaufanie, kiedy inni mogą na nas polegać. Główne kanały komunikacji to telewizja oraz Internet. Kino, prasa i nośniki reklamy zewnętrznej mają funkcję wspomagającą. W telewizji pojawiąją się zarówno spoty wizerunkowe, jak i promujące produkty banku: darmowe konto osobiste i konto oszczędnościowe z premią. Uruchomiona została też nowa strona internetowa www.nestbank.pl, przez którą można założyć konto osobiste i otworzyć lokatę.


ranking lokat

Dodaj swoją opinię