14 października 2014 roku ruszyła promocja lokat w FM Banku, dzięki której nowi klienci zakładający depozyt za pośrednictwem portalu SMARTLokaty Online będą mogli skorzystać ze specjalnych warunków. Oferta dotyczy Lokat SMART. Jeden klient będzie mógł założyć jedną lokatę w promocji. Maksymalna kwota depozytu nie może wynosić więcej niż 10 tysięcy zł. Promocja ważna jest do odwołania. Istotne jest tu oprocentowanie. W przypadku lokat na jeden miesiąc wynosi ono 4,3% w skali roku.
Lokaty na dwa miesiące to oprocentowanie na poziomie 4,2% w skali roku, a depozyty trzymiesięczne to oprocentowanie rzędu 4,1% w skali roku. Każdy z depozytów można odnowić (na kolejny okres). W tym przypadku (odnowienia depozytu) na kolejny okres obowiązywać będzie oprocentowanie standardowe, przewidziane dla danej lokaty w momencie jej odnowienia. Należy pamiętać, że wymienione wyżej okresy trwania lokat to tylko część oferty banku. Można w nim ulokować pieniądze zarówno na krócej (na przykład 7 dni), jak i na dłużej (na przykład 24 miesiące). (Źródło: FM Bank, prnews.pl)
Nie wiem jakie opinie ma ten bank u innych – dla mnie jest to prawie parabank. Założyłem lokatę na powitanie,wpłacają—c niemałe pieniądze – gwoli wyjaśnienia wpłata deklarowanej kwoty aktywuje lokatę,innych opcji nazwijmy to “złotówkowych” brak. Kolejnym krokiem powinno być przesłanie przez bank maila potwierdzającego z numerem klienta,hasłem itp.Cisza…. Przerwałem ją dopiero ja sam – poprzez kontakt z infolinią. Kolejna trauma – pierwsze oczekiwanie to blisko 15 minut czekania,lektor wygłasza co chwila rewelacyjną dla nas informację iż “jesteśmy pierwsi w kolejce”. Jesteśmy na tym zaszczytnym miejscu przez kwadrans,po czym lektor zmienia zdanie i oznajmia iż “infolinia jest nieczynna,przeprasza—my”. Wściekły zmieniam numer na ten dla telefonów komórkowych – tym razem 10 minut jestem pierwszy w kolejce. Po czym zgłasza się konsultant – po przedstawieniu sprawy informuje mnie iż sprawa zostanie załatwiona,ale nie dzisiaj,bo kolega który się tym zajmuje poszedł do domu,ale on przekaże sprawę kolegom. Do dnia dzisiejszego brak efektów działania konsultanta. Wobec takiej amatorszczyzny wysłałem maila do wyższej instancji – efekt identyczny czyli zero całkowite. Dlatego dzisiaj przystępuję do pisania skargi na działania banku do Komisji Nadzoru Finansowego oraz Rzecznika Praw Konsumentów,wypowiadam lokatę,a Was kochani ostrzegam – omijajcie Bank Smart jeśli chcecie zachować zdrowie.