Kampania BGŻ Optima

Z nową kampanią reklamową „Maksymalna dawka zysków” wyruszył właśnie Bank BGŻ Optima. Od 22 czerwca 2016 roku w blokach reklamowych pojawiły się spoty promujące główny produkt Banku – Lokatę Bezkarną. Jest to produkt dedykowany nowym klientom, a wyróżnia go możliwość zerwania depozytu w dowolnym momencie bez utraty wypracowanych odsetek. Depozyt otwierany jest na okres 3 miesięcy, a można go założyć na kwoty wynoszące od 1 tysiąca do 100 tysięcy złotych. Warunkiem jego założenia jest równoczesne otwarcie konta oszczędnościowego w BGŻ Optima.

W nowych spotach reklamowych BGŻ Optima pojawią się już znani Optimianie, czyli przybysze z bezkresu Internetu prezentujący ofertę Banku. Kampania będzie odbywać się nie tylko telewizyjnych blokach reklamowych, ale także na stronie internetowej i fanpage’u na Facebooku. Celem tej kampanii reklamowej jest zachęcenie nowych klientów do skorzystania z oferty BGŻ Optima. Ponadto ma ona zwiększyć rozpoznawalność marki i uczynić ją atrakcyjniejszą w oczach potencjalnych klientów, którzy myślą o pomnażaniu swoich oszczędności. Kampania „Maksymalna dawka zysków” ma potrwać do końca lipca.


ranking lokat

Dodaj swoją opinię