Kilka dni temu rozpoczęła się nowe kampania reklamowa Banku Millennium. Promuje ona między innymi Konto Oszczędnościowe z oprocentowaniem 3,5% w skali roku dla nowych środków – do 50.000 zł przez 3 miesiące. Poza tym bank zachęca do skorzystania z internetowych Aukcji Lokat Terminowych oraz oferty Happy Hours. W ramach tej propozycji klienci bankowości internetowej oraz mobilnej mogą, co tydzień założyć atrakcyjnie oprocentowaną lokatę.
Oto, co na temat nowej kampanii powiedziała dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium, Beata Krupińska (źródło: Banku Millennium): “W naszych reklamach pokazujemy, że jest wiele dróg do skutecznego odkładania pieniędzy. W Centrum Oszczędzania każdy znajdzie ofertę dostosowaną do swoich potrzeb i stylu życia. Można wybierać spośród tradycyjnych lokat, konta oszczędnościowego czy produktów oferowanych za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej “. Poza kampanią telewizyjną działania promujące ofertę banku będą prowadzone również w Internecie oraz w oddziałach Banku Millennium.